Motoklub Tanvald 2008

Klub příznivců dvou kol z okolí Tanvaldu i od jinud

5.4.2008 jsem se zúčastnil spanilé jízdy pořádané klubem Black Knihts Jílovice. Počasí moc nepřálo, ale nepršelo. Účast velice dobrá (údajně více než 80 motorek). Trasa vedla ze Rtyně v P. přes Kuks do Jílovic.

Uskutečněné akce 2008

Dalším výletem s přáteli z Úpice byl den v Českém ráji. Připojili jsme se ve Vrchlabí a vyrazili. Tentokráte počasí přálo a vše jako vždy bylo perfektní. Trasa Kozákov, Frýdštejn, Dlaskův statek, Dolánky a Dětenice.

Již 19. ročník srazu motodědků na kterém jsme se s Božkou zúčastnili poprvé. Víkend strávený v pohodě, pečené prase, pití, country muzika, tanec  a spousta správnejch lidí.

21.6.2008 se uskutečnila další akce pořádaná motoklubem  Úpicko. Opět klasicky perfektní akce, která neměla chybu. Česko-Německo-Polsko , přespání v kempu Krystýna

28.6.2008 chystáme se jen tak projet a po dohodě jsme rozhodli, že jedeme do Rumburka. Kudy ? No přeci přes Polsko a Německo. Zúčastnili se pouze tanvaldští. Nejdřív nás mělo být 6 ale byli jsme jen ve čtyřech. Opět to nemělo chybu a výlet se nám líbil.

5.7.2008 se uskutečnila jednodenní vyjížďka do Adršpachu a Dobrošova. Společně s Úpickými jsme absolvovali opět jeden z vydařených výjezdů, ostatně jako vždycky. Kromě perfektní projížďky jsme zas něco nového viděli.

12.– 13.7.2008 vyrážíme pouze s Jirkou Kulinským do jižních Čech, prohlédnout si chatu, na kterou nás zve Jirka Cír z Kladna. Ačkoliv předpověď počasí byla hrozná, dopadlo to výborně. Suchou nohou tam i zpět. Motorky nám hlídali krávy.

16.7.2008 První oficiální zasedání klubu, kde se řešil návrh loga a všechny věci s tím spojené. Účast velice dobrá.

19.7.2008 Vyrážíme na motománii do Liberce ale místo toho se objevujeme ve Veltrubech v motorkářské restauraci Q6. Z Q6 jedeme ještě do pekelných dolů. Najeto 320 Km v suchu a v pohodě.

26.7.2008 Výlet do Karpacze, ale skončili jsme jako vždy jinde. Opět perfektní vyjížďka v perfektním počasí s perfektními lidmi. Návštěva národopisného muzea v Ž. Brodě.

2.8.2008 vyrážíme se projet jenom tady po okolí, protože předpověď počasí stála za prd, tak abychom nebyli moc mokrý. Výjezd pouze na dopoledne a jak to dopadlo se dozvíte tady.

9.8.2008 Týdenní dovolená na motorkách v Alpách. Reportáž z cesty, jak probíhala a jak to nakonec dopadlo se dozvíte tady. Báječná dovolená změněná během okamžiku v nepříjemný zážitek.

6.9.2008 výjezd za kamarády z Úpice do Kostelce n.O. na motodědky. Tentokrát jsme s nimi nemohli být, tak jsme se jeli alespoň podívat

7.9.2008 výjezd na Kokořínsko a večer porada s focením členů MKT. Jak vše probíhalo se dozvíte zde. Docela pěkná fotogalerie.

28.9.2008 vyjížďka do pekelnejch na spanilou jízdu s překvapením.

4.10.2008 vyjížďka do Hostiného na tradiční uzavření sezony

25.10.2008 Jak jsem sám na jaře začal, tak na konci sezony ukončujeme jako motoklub s partou kamarádů rok 2008. Spanilá jízda se vydařila a s menšími omrzlinami jsme se vrátili večer domů.

27.12.2008 Posezení MKT s přáteli na motokrosu v Tanvaldě. Zavzpomínání na uplynulou sezonu s promítáním fotek, Volná zábava, pití jídlo a vše co je s takovou akcí spojeno