UKONČENÍ MOTOSEZONY 2012

Rok se s rokem sešel a tak pořádáme opět posezení s přáteli a zavzpomínáme na uplynulou sezonu. Tentokráte se sraz koná ve Velkých Hamrech u Koubleho a to od 17 hod. Účast byla hojná, dostavil se i Pavel VFR z Chomutova, Lucka s Petrem z Ml. Boleslavi, akorát letos nedorazil Kary z Liberce, za což se mu uděluje pokárání, ale na druhou stranu alespoň zavolal a telefonicky všechny pozdravil. Abych pravdu řekl, nečekal jsem takovou účast a tak jsem byl mile překvapen, kolik máme ještě kamarádů. Hřebem programu byla účast nejmladšího motorkáře (čekatele) Konise juniora. Dá se říct, že se sešla standartní sestava a to v počtu 20 kusů. Popilo se, zavzpomínalo, probraly se různé drby a zábava se rozjížděla v souvislosti na množství vypitého piva.  Nikdo nic moc netropil, všichni se chovali slušně a tak asi nebudu psát reportáž a někoho pomlouvat. Udělám nějaký popisky v galerii takže se podívejte
sem...

Reportáže, které budou vznikat v letošním roce 2013

28.12.2012

PRVNÍ VÝJEZD 2013

Před týdnem jsem si na sjezdovce zlomil ruku. Byl jsem si s Karym zalyžovat na Ještědu a fláknul jsem sebou. Toto se mi stane tak maximálně jednou za 56 let ! Jsem tedy mrzák a ještě 4 týdny budu. Dnes bylo italské nebe a Božka touží letos poprvé vyrazit. Kdo myslíte, že se jí ujal místo mě ? jasně Kary ! Dokonce si pro ni přijel do Tanvaldu, jen aby mě vytočil. Vyslechl jsem si, že kdybych celou zimu nerejpal do všech s lyžema, tak jsem mohl jet teď s nima. Uznal jsem, dobře mi tak a udílim Božce rozkazy. Do setmění ať si doma, nejezdi jako prase, dej pozor na Karyho, chovej se slušně, no prostě to co poslouchám já když jedu bez Božky. Takže z vyprávění vím, že si udělali asi 130 km kolečko: Ž. Brod, Turnov, Sobotka, Mnichovo Hradiště, Turnov, po dálnici na Liberec, Jablonec. Tam Kary Božku zanechal a ujel jí domů. Klika byla, že to Božka z Jablonce zná, takže trefila domů. Já si bohužel musím ještě chvíli počkat než vyjedu a tak jen tiše závidím. Reportáž nebude, protože jsem s nima nebyl a zde se můžete podívat na pár fotek a video. Klikněte
sem

Motomše Vrchlabí 2013

10.Motopožehnání Vrchlabí
V úvodu jen na vysv
ětlenou,proč reportáž píšu já (Bobeš).Giovany totiž loni zrušil MKT,aby nemusel dělat předsedu a vstoupil do klubu lyžařů.Navíc si ještě pochroumal ruku,aby s námi nemusel nikam jezdit a psát zmíněné reportáže, tak to hodil na mne.
V plánu vyjížd
ěk na tento termín bylo vybráno Vrchlabí, jelikož se konalo již 10.Motopožehnání Zprvu to vypadalo,že pojede jenom Kary.Aby se neztratil,slíbil jsem mu tedy doprovod.
Pak jsem si vzpom
ěl na chudáka Božku,že by mohla dostat vycházky a odpočinout si od toho starýho morouse a jet s náma mladejma.Tak už jsme tři.Karyho jsem ukecal že pojedeme přes hory,protože v nížinách smrděj kytky a je tam vedro a tady ještě krásně chladí sníh.
Sraz byl u pumpy v Desné,kde už čekal Giovany s Božkou,aby zkontroloval s kým jede,nakázal nám jak se máme chovat,jak se máme starat o Božku a hlavn
ě abychom ji vrátili v pořádku a ještě dnes,aby dlouho nehladověl......    pokračovat
4.05.2013

Kontakt na nás

Bůh ví kam je taky dobrý

Konečně po zranění plánuji první celodenní výjezd. Počasí nevěstí nic dobrého ale při troše štěstí by to mohlo vyjít. Na netu zjišťuji jaký směr nasadit, kde bychom mohli zůstat v suchu a vše se pak bude operativně řešit. Lucka na poslední chvíli zrušila účast a stejně tak i Bobeš. Kary to odpískal už v sobotu, poněvadž se vrátil prodojenej ze svatby a do neděle mu hadry neuschly.  Vyrážíme tedy s Božkou do Turnova, kde nás má čekat Míra s Květou. Ti byli na místě a tak jsme rozhodli, že zatím pojedeme směr Jičín a pak se uvidí. Počasí přálo, mouchy padaly vedrem a tak zastavujeme v Konecchlumí na zmrzlinu, protože Mírokvět měl už cukrovej absťák. Jen tak zběžně kouknu na telefon v kufru a mám zmeškanej hovor od Lva. Volám zpět "vo co gou" a bylo mi sděleno že chtěl jet taky. Zdrbal jsem ho, že má volat před tím, než vyjedem a né potom. Pak zdrbal on mě, že volal před devátou, ale že jsem mu nebral telefon. Kouknul jsem na čas zmeškaného hovoru a i když nerad musím uznat, že volal včas, jenže já už seděl na nastartovaný motorce od 7 hodin......       pokračovat
9.06.2013

Motocountry sraz Píšťany

V loni jsem se byl podívat na tuto akci s Mírokvětem a Karym. Bylo to pouze na čumendu a navečer s Mírokvětem opouštíme Karyho a ponecháváme jej svému osudu. Letos jsme se rozhodli, že tentokrát zůstaneme a uvidíme. Jednalo se o jubilejní X. ročník pořádaný motocountry klubem a měl být docela dobrý program např. Country kapely, jízda na býkovi, strip show, ohňostroj a další soutěže o ceny. Kdo se přidá... Tomáš z Brodu zrušil účast i když nejdřív žadonil ať ho vezmeme na vyjížďku, poté i Bobeš, že prý nepojede. Zůstával Míra s Květou a ti možná jo, možná ne prostě dohoda jak s kozou na ledě. Sraz v AŠ v 9 hod. odjezd do Liberce a vyzvednutí Karyho u Bikerscrownu v 10 hod. to byl plán. Protože ale nikdo nepřijel tak se s Karym domlouváme na jiném místě setkání. V 10 hod. sedíme v Liberci na pumpě Čermák dáváme kávu a očekáváme Karyho. Dostavil se na čas. Projednáváme plán cesty a v tom někdo Karymu volá....    Bobeš ! Kde jste ? my čekáme s mladým u Bikerscrownu ? najednou si to rozmyslel a tak s mladým vyrazili na původní místo setkání...                     pokračování
15.06.2013

5-7.7.2013

Vyžírání důchodců 2013

Sestava:
Giovany, Božka, Míra, Kv
ěta, Karel, Dana, Skicák, Šárka a Lev (7 motorek)

5.7. m
ěl být odjezd od AŠ ve 14.00 hod. protože Šárka byla ještě do 14ti v práci. Mírokvět, Karel a Dana měli jet napřed a rezervovat u VFR místa. Do Tanvaldu tedy měli dorazit: Lucka a Petr, Lev a Skicák se Šárkou. Jak to bývá u nás již zvykem, vše bylo jinak. Nejdřív ráno volá Lucka, že nikam nejedou, protože je vykradli (ta by měla tento rok vymazat jak z paměti, tak z kalendáře - na co se letos těšila, to jí nevyšlo) snad vyjde společná dovolená - hlavně by se na ni neměla těšit. Pak volá Skicák, že to do 14ti nestihnou ať jedeme, že nás doženou. Takže voláme Lva ať přijede už v 10 hod a pojedeme s Mírokvětem. Lev dorazil na minutu přesně, ani nesesedá a valíme do Turnova k Mírovi aby nám neujeli

pokračování

6-13.7.2013

Bobšovi Alpy 2013

V uvedených dnech se vydala naše téměř celá rodina (Bobeš + Bobšová,Lukáš + přítulka Katka) na dlouho plánovanou dovolenou do Rakouska.A jelikož si Božka přeje,abych něco z této akce napsal,tak to zkusím.Byli jsme vlastně i taková soušská odnož MKT,tak by měla být i zpráva.

Takže k v
ěci.
Hlavou rodiny bylo rozhodnuto,že se pojede autem a dv
ě motorky se povezou na přívěsu.Bylo tak rozhodnuto z několika praktických důvodů,které tu ještě možná zmíním.Lokalitu,termín a ubytování (www.Pension-Forsthof.at) jsem měl zabukované už někdy od podzima loňského roku,a tak už zbývalo jen střádat eura,modlit se za počasí a těšit se.

pokračování

3-4.8.2013

Fesťák v Budyni

S Mírokvětem se vypravíme do Budyně, kde probíhá 19 ročník folkové a country music. Vše probíhá  na vodním hradě, kde na dvou podiích se vystřídá 14 kapel. Ubytování ve stanech přímo na hradě, ale nás se to netýkalo. Spali jsme v posteli u našich známých. Vstup 200 Kč za osobu, parádní prostředí a muzika (Texmeni, Vyčítal, Žalman, Schovanky a další). Občerstvení parádní - pití a jídla spousta druhů. Bylo pořádný vedro a tak jsme se chodili zchladit ke známým do bazenu. Bylo to od místa konání asi 150 m a tak posloucháme muziku i v bazénu. Květa se nám po cestě dvakrát ztratila a museli jsme ji nahánět, ale jinak vše proběhlo v naprosté pohodě. Příští rok to určitě absolvujeme znova kde se bude jednat o jubilejní 20. ročník. Zmršil jsem videa z koncertu, takže je pouze jedno z cesty.

Celý článek zde !    a Foto s videem ZDE

30.8-10.9.2013

Slovensko 2013

Procestovali jsme skoro celou jižní evropu, ale od revoluce jsme nebyli na Slovensku což je pěkná ostuda. Letos to tedy napravujeme a jedeme. Původní sestava se rozpadla, už taky kvůli tomu, že do poslední chvíle se nevěděl termín odjezdu, tak Lev utratil peníze za novou motorku a Lucka přešla do nového zaměstnání, kde ji asi nepustili. Vyrážíme tedy s Božkou sami. Ubytování bylo dopředu zajištěno v penzionku v Demanovej u paní Oravcové, kde jsme byli úplně sami. Objeli jsme kolem dokola Vysoké i Nízké Tatry, Slovenský Ráj, Malou i velkou Fatru, máchali se v termálních kůpaliskách v Oravici a Bešeňovej a díky mé skvělé navigaci se objevovali na místech, kam bychom se v životě nemohli dostat. Ceny za ubytování jsou poloviční, než třeba v Rakousku (+-10 éček), ceny za jídlo o něco dražší než u nás. Počasí nemělo chybu, zmokli jsme pouze když jsme se vraceli domů a to v Železným Brodě. Vzhledem k tomu, že jsme byli pouze sami, tak žádná reportáž nebude.

Foto a videa ZDE

22.9.2013

Přerov nad Labem

S Mírokvětem a Bobšem razíme někam. Míra navrhnul ať jedeme do Přerova a když jsme ho napadli, že je blbej a na Moravu nejedem, tak to upřesnil, že prý to je jiný Přerov a že to je u Lysé nad Labem. Je tam jednak motorkářské muzeum a také skanzen a podle toho jak se nám bude chtít, tak se tam můžeme podívat. Protože nebyl žádný protinávrh, tak se tedy jelo. Počasí pravé motorkářské (ani vedro, ani zima). Zastávka byla v Sobotce nikoliv v cukrárně, ale v restauraci na oběd. Pak tak nějak v pohodě dorazíme do Lysý. Kolonu vedla Květa, proto ta pohoda. Sice už jsme mohli mít po prohlídce když jsme přijeli, ale zásadní zpoždění zavinil Míra. Když jsme 3x projeli Lysou, 3x se vraceli, protože Květa nenašla odbočku, tak to převzal Míra. Zlatá Květa ! S Mírou jsme tu obočku minuli ještě 5x. Když už bylo najeto asi 30 km navíc, tak to konečně trefil. Navštívili jsme moto-muzeum a stálo to opravdu za to, do skanzenu jsme pouze nahlídli a nejvíc času se strávilo v místní cukrárně, která sklidila největší úspěch. Článek nebude - podrobný popis co se dělo je ve fotogalerii...