Jak předseda a zástupce k novým motkám přišli
Foto
Video
ZPĚT
Tak je to tady, Konis to zabalil a já se rozhodl, že se pokusím napodruhé prodat svoji skvělou Sůzu. Začíná sezona a je větší šance, že se prodá. Taky jo. v pondělí 14.3. mi někdo volá, že by se přijel podívat. Domluvili jsme se a v úterý přijeli dva bratři. Mladší kupoval a starší byl jako odborník na zhodnocení. Vyslech jsem jak je motor v čudu, řetězovka se bude muset vyměnit (měnil jsem ji na podzim) a další podobné věci. Moc jsem neoponoval a nechal bratry, ať se rozhodnou. Počítal jsem, že nekoupí, proto jsem taky dva dny před tím vyměnil olej a filtr, namazal řetěz drahým sprayem a připravil jsem si sůzu na sezonu. Chtěli se ještě projet, tak jsem jim to umožnil a bylo hotovo. Kupujou, takže šla za 30.000,- do světa. Dobře mi sloužila, nikde mě nenechala, objel jsem na ní půl evropy a tak mi to bylo i nostalgicky líto. Měl jsem tedy k dispozici 70.000,- a začal jsem na netu urychleně hledat. Když jsem viděl, že slušný Varani a V-Stromy jdou přes 100.000,- tak jsem se rozhodl pro dvanáctku Bandita. Našel jsem si dvě docela pěkný a zavolal jsem, že se přijedu v sobotu podívat a byl jsem rozhodnut, že určitě s jedním přijedu. Ještě jsem pak chvíli brouzdal na netu, ale nic lepšího jsem nenašel. Pak si k počítadlu sedla Božka a jen tak projížděla motorky. Čumím na zprávy a Božka povídá: pojď se na něco podívat. Votráveně vstanu z kanape a jdu se podívat. Pěknej V-Strom povídám, ale podívej se na cenu ! 90.000,- ! Tak mu napiš, že máš jen 85.000,- jestli prodá, povídá Božka. Ale já mám jen 70 ! Když ji nechá za 85 tak ti přidám. Říkám si: je to blbost, ale napíšu. Napsal jsem a druhej den byla odpověď, že s tím souhlasí, ale bez tankvaku. Tankvak mě nebere, mám dva a tak jsem se rozhodl. Domluvili jsme se tedy na sobotu s tím, že bandity jsem zatím nerušil, kdyby to nevyšlo. Vzali jsme se zeťákem auto s vlekem a vyrazili do Berouna podívat se na V-Strom. Nebyl zas až tak špičkovej, ale vzhledem k ceně si myslím, že se to vyplatilo. Při prvním ohledání, bylo jasné, že gumy budou za chvíli potřeba, samozřejmě olej a filtr, řetězovka se zdá dobrá, řetěz mazanej tím modrým sajrajtem, není odřená, žádné kosmetické vady a tak to jdu projet abych zjistil co na to motor. Je jasné, že krátká jízda nic neřeší, ale někdy i krátký projetí vám řekne, tak tohle ne. Nebyl to však tento případ. Najel jsem na dálnici a vyzkoušel i trochu ostřejší jízdu a motka nic nenamítala. Takže to vypadalo, že jdu do toho. Ještě jsme chvíli podebatili o motorce, něco mi o ní řekl a tak jsme to podepsali, zaplatili a bylo rozhodnuto. Protože bylo docela teplo 7 st. a svítilo slunce, tak houby na vlek, pojedu na ní domů, alespň ji otestuju trochu víc. Oblíkl jsem se a se zeťákem jsme se domluvili, že se setkáme v Praze u příbuznejch. Tak jsem vyrazil a do Prahy jsem si zvykal na můj nový traktor. Většina ví o co jde, když přesedláte ze 4 válce na dvoubuch. Všechno předčil komfort jízdy a pohodlí, což byl hlavní důvod proč jsem do toho šel. Místo po obchvatu jsem to vzal do centra Prahy abych zjistil co budou dělat častý rozjezdy a jízda v silnějším provozu. Motka nezklamala, ba naopak, nebylo co řešit. Honza nebyl doma a tak dáme jen kafe a razíme domů. Na dálnici jsem opět zkoušel předjíždění, což proti mojí bejvalý byl luxus a tak jsem spokojen dojel domů. Božka byla u holky, tak jedu za nima pochlubit se. Druhý zeťák (crosák) hodil test a poprvé schvaluje. Božka testuje jestli dosáhne na zem a jestli ji nechám svézt, ale pak si to rozmyslela.
Za chvíli telefon, kde jste? Přijel Konis s Mončou. Mám vyhlídnutou motorku v Letohradu, zajedem tam ? Tak se převlíknu beru auto s vlekem, naložím Konise s Mončou a n
ěkde ve 4 odpoledne razíme do Letohradu. Čuměl jsem jak péro z gauče. Objevil tam Horneta 900 a nějak mu to nedalo. Po 7 večer dorazíme na místo, motorka pěkná, udržovaná a za dobrej peníz 62 000,- schodil 2 000,- . Následovala zkušební jízda. Hoch se asi 4x ptal, jestli na tom Konis umí jezdit a i když jsme ho přesvědčovali, že na Simsonovi spad jenom 2x tak se mu moc nechtělo Konisovi motku půjčit. Nakonec teda souhlasil. Konis nased, dal za 1 pustil spojku, motorka poskočila a chcípla. Nastartoval a na podruhý se mu to povedlo. Klučina od této chvíle koukal směrem kam Konis odjížděl a zůstal tam stát a koukat, dokud se Konis nevrátil. I když jsme na něj s Mončou mluvili, nekomunikoval, zažil asi největší stres ve svým životě. Když viděl, že se Konis vrací celej i s motorkou, byl šťastnej. Šli pak vyřídit papíry a my s Mončou jsme připravili vlek a já šel pro motorku, abych k tomu vleku dojel. Nasednu, nastartuju, dám za 1 a motorka chcípla, nastartuju znova, dám za 1 a motorka chcípla. Monča stojí a čumí. Když mi motka chcípla napotřetí, tak Monča prohlásí: sklop si stojánek vole ! Já kterej ji učil jezdit jsem musel vyslechnout od svýho žáka tak ponižující verdikt - měla pravdu. Tohle se mi ale stane tak jednou, Monča povídal 2x za 10 let !!! Podařilo se naložili jsme a frčeli domů. Přijeli jsme kolem 11té vyložili, vyvěsili po Tanvaldě letáky, že s Konisem máme nový motky, v neděli bude předváděčka, kde jsou všichni obyvatelé Tanvaldu vítáni a šli na kutě.

Připravil jsem tedy v ned
ěli motorku, dorazil Konis na Hornetu a začali se sjíždět diváci. Přijel dokonce i Honza z Prahy se podívat co jsme koupili za děla. Vyslechli jsme pochvaly, jen s Konisem jsme se hádali, kdo má lepší. On mlel něco o traktoru, já zas o fichtlu a tak jsme to po pár fotkách zabalili a šli se ohřát na kafe. Všechno nám sežrali a vypili a když zjistili, že už nic není odebrali se všichni domů.

Tak takhle to tedy bylo

Giovany
P1000663
P1000664
P1000665
P1000666
P1000667
P1000668
P1000669
P1000670
P1000671
P1000672
P1000673
P1000674
P1000675
P1000676
P1000677