REPORTÁŽE
Popis událostí z cest včetně fotogalerií
V roce 2008 kdy jsme vznikli jako motoklub jsme absolvovali spoustu vyjížděk a akcí. Protože se vždy něco zažilo, tak aby jsme si to pamatovali, začali se psát reportáže, podložené fotodokumentací. Ti, kteří se pak hádají, že něco nebylo pravda se mohou přesvědčit. Klub fungoval a tak až do dnešní doby se reportáže stále píší. Do dnešní doby je jich již tolik, že jsem to musel trochu setřídit kvůli přehlednosti. Každý rok je tedy samostatně a v původní verzi stránek..Klikněte na příslušnou fotku a přenesete se do minulosti.
Sezóna 2011
Zde budou vznikat letošní reportáže postupně
NÁVRAT
Výstava Motocyklů v Praze
S Mírokvětem jsme se domluvili, že pojedeme do Práglu podívat se na výstavu motorek. Odjezd v 8 ráno, příjezd na místo v 9.30. Za MKT Giovany, Míra, Květa a na výstavišti jsme narazili na Tomáše z Brodu a dorazil také Pavel VFR. Bylo se na co koukat, ale lidí jak nas...o ! To byla snad jediná nevýhoda. Dalo se tam ledasco sehnat za neuvěřitelné ceny, tím myslím neuvěřitelné v dobrém slova smyslu. Každý jsme něco pořídili a prohlídli jsme si motorky, na které nikdy mít nebudeme. I přes ten nával se nám docela líbilo. Vstupné na výstavu: 150,- Kč a parkovné za auto 150,- Kč (jednotná cena). Byla to naše letošní první akce bez motorek. Krásné počasí, všude sucho, takže nás ani moc nepřekvapila spousta motorkářů, kteří přijeli na svých strojích.
Jako vždy něco nalžu nejenom o výstavě...       více
První jarní kilometry
Takže místo lyžování jsme s Karym vyrazili pokořit první jarní kilometry. Nic jsme neplánovali a vyrazili jen tak. Původně jsme chtěli na Jičín a nakonec z toho byla Sobotka, Mladá Boleslav, Dřevěnka, Mimoň, Ještěd a domů. Najelo se, alespoň tedy já: 220 Km. Počasí paráda, ani zima, ani vedro a tak nebylo co řešit. Jako na každé jízdě, tak i zde došlo k nějakým zážitkům, tak jsem napsal krátkou zprávu. Nehledejte fotogalerii, nafotili jsme jen fotky, které jsou v reportáži. Původně jsem neměl v úmyslu něco psát, ale Kary zas něco vyvedl, tak to musím zdokumentovat, aby jsme si to mohli po čase připomenout...      více
Jak předseda a jeho zástupce k novým motorkám přišli
Všichni jste viděli, jaký poprask v klubu způsobil Konis tím, že prodal nejenom svoji, ale i Monči motorku a že končí. Pak prodával motorku i předseda a už se to rozjelo. Hrozil rozpad klubu a rozvinula se vášnivá diskuze, co bude. U předsedy to bylo jasné, jak prodá motorku, koupí jinou, ale s Konisem se nepočítalo. Předseda v úterý prodal a v sobotu jel pro jinou. Najednou se ozval Konis, jestli bych v neděli vzal auto s vlekem a jel s ním taky pro motorku. Úplně mi to vyrazilo dech a pak mi došlo, že by to asi nepřenes přes srdce, zvlášť když by jsme vždy po vyjížďkách zajeli všichni k němu na kafe. Protože nesehnal stejnou jako předseda, tak alespoň ať má barvu jako nová motka předsedy a koupil modrou. Takže to vypadá, že zruším výběrové řízení na nového zástupce.        více
BikersCrown a co dál
S Tomášem jsme se už v pátek dohodli, že v neděli někam vyrazíme. Nebylo jasné jestli ještě někdo s náma vyrazí, ale dal jsem to na stránky. Ráno byly 3 st. ale svítilo slunce, takže se dalo předpokládat že se to vylepší a vylepšilo. Seřadiště bylo v Brodě na pumpě ve 13.00. Vyrazil jsem dřív, stavil se u kámošky, která nevydržela, vytáhla svoje GS 1200 a jela semnou do Brodu. Dorazil i Fichťa se svou suJUKI VISTA a byly jsme 4. V Liberci se k nám přidal ještě jeden kamarád a bylo nás 5. Cesta: Liberec, Kryštofovo Údolí dále na Osečná, Český Dub, Mnichovo Hradiště do Turnova do cukrárny, pak přes Frýdštejn domů. Trochu chladno ale jina bezva...        více
27.3.2011
Poděbrady 2.4.2011
Vyjížďka původně ne do Poděbrad. Nejdříve chaos v organizaci před vyjížďkou, ale nakonec jsme se všichni setkali tak jak jsme měli. Dokonce přijel i Kary z Liberce čehož si velice vážíme, protože nejel ani s Lipákama, ani Liberečákama, ale s MKT ! Chtěl asi odčinit ten průser jak mi ujel. Vyzvedli jsme Maxiho i Boleslava se Saharou a byli jsme rozhodnuti do Poděbrad na giga akci nejet. Karyho jsme nepřesvědčili a protože jsme neměli konkrétní plán, rozhodli jsme se, že ho do Poděbrad doprovodíme protože by tam sám netrefil. Pak nám to nedalo a zajeli jsme přímo do Poděbrad. Zaparkovali, obhlídli situaci a chtěli jsme najít úpičáky. To se nám nepovedlo a asi po půl hodině opouštíme Karyho a razíme směr Pardubice doprovodit pro změnu zase Kukyho. Pak následovala pohodová jízda směr Sobotka cukrárna aby z výletu něco měli i Míra s Květou. Pak jsme doprovodili do Hodkovic Maxiho a ostatní razíme do autoškoly zhodnotit zájezd včetně Boleslava a Sahary, kteří zrovna nepospíchali domů protože ráno nakrmili kočky a tak byly nažraný....       více
Karlštejn  24.4.2011
Máme ambiciósní plán. Pojedeme nejdříve na Karlštejn, potom na Křivoklát, tam navštívíme muzeum motorek, pak zajedeme do Lán podívat se na Václava, tam se taky mrknem do muzea závodních aut, ale neuvědomili jsme si, že jedeme pouze na jeden den a hlavně, že jsme MKT ! Sice Giovany s Božkou už nekouřej a tím je méně zastávek, stejně jsme to prostě nestihli. Z Tanvaldu se vyjíždělo v 8.15 a zde se sešlo 9 motorek a 11 ks osob (outěžky Verča s Květou a Fichťákova dcerka). V Boleslavi jsme přibrali Boleslava se Saharou a Lucku a narazili jsme i VFR, takže nás nakonec bylo dost. Nejhorší bylo, že jsme museli každou chvilku zastavovat kvůli kuřákům a proto jsme nic moc nestihli. Začínaj mi děsně vadit !!! Domů jsme přijeli ve 20.30 a najelo se celkem: věřte, nevěřte 385 km ! Celou dobu jsme se udrželi pohromadě, až při cestě domů se v Roudnici ztratili Konis s Mončou a našli jsme je až v Mimoni....   více
Motopožehnání Vrchlabí 7.5.2011
Tak je tu tradiční požehnání motorek a jezdců na sezonu 2011 ve Vrchlabí. Hromadný odjezd z AŠ: Božka, Giovany, Míra, Květa, Konis, Monča a ještě dorazil z Liberce Kary, na kterýho se vykašlali jeho kámoši a tak jsme mu zas byli dobrý. Ve Vrchlabí z tanvaldských přibyli: Skicák a Tomáš z Brodu. Setkali jsme se také po dlouhé době s kamarády z Úpice a dalšími. Samozřejmě nechyběl Krakonoš a dozvěděli jsme se, že v loni zde bylo 750 motorek. Kolik bylo letos se zatím ještě nevi, ale hodně. Na tradiční vyjížďku vyrazili tentokráte všichni, kromě Giovanyho a Božky, kteří sami vyrazili někam jinam. Počasí se vydařilo...   více
Stavil se Míra, že by jsme mohli v sobotu někam vyrazit. Dávám to na stránky jestli se někdo chytne. Dorazil pouze Míra s Květou a tak se dohadujeme kam vyrazíme. Dohodlo se: Sobotka - cukrárna, Boleslav - pokec, popř. oběd, Pekelné doly - Míra tam ještě letos nebyl a pak domů. Samozřejmě jako vždy to dopadlo trochu jinak, Sobotka a Boleslav se stihlo, pekelné nikoliv a místo toho jsme se objevili někde úplně jinde. Přidal se k nám Boleslav se Saharou a Lucka a vyvezli nás někam asi do Bučic, protože to místo se jmenovalo Bučický Mýn. Jestli si myslíte, že vím kde to bylo, tak se pletete....      více
Bučický Mlýn 11.6.2011
Křivoklát napodruhé  17.- 19.6.2011
Tak tu byl již tradiční víkend na chalupě u Pavla VFR. Posledně jsme nedojeli ani na Karlštejn, ani na Křivoklát, tak jsme to teď chtěli napravit. Plán byl: v pátek dojet do Chomutova, ubytovat se a střídmé popíjení, v sobotu celodenní výlet: Křivoklát, muzeum Jawy a Lužná muzeum vláčků a vlaků. Vše se tentokráte podařilo a v neděli po obědě odjezd domů. Pavel VFR společně s Maruš se vzorně starali a nebylo co řešit. Cestu absolvovali: Giovany, Božka, Míra, Květa, Konis, Monča, Skicák, Fichťa, Verča a "KarelRuda" nový kamarád. Částečně: v sobotu měl přijet Maxi, ale nepřijel, za to Boleslav přitáhl Lucku a Saharu poslal do lázní. Počasí nám vyšlo, najelo se celkem kolem 500 km a už se zase těšíme napřesrok jak chudáky důchodce zase připravíme o důchod. Mají na to celý rok aby z něj zas ušetřili na příští ročník.     ...více
Lago Di Garda 30.7. - 7.8.2011
Tak je to tady, po týdenním odkladu vyrážíme na 8 dní do Rakouska a Itálie. Sestava: Giovany, Božka, Lucka z Boleslavi a Lev z Trutnova. Polítali jsme v Rakouských Alpách, kvůli Lucce a Lvovi se absolvoval samozřejmě Grossglockner, pak v Italských dolomitech a skončili jsme na Gardě v Itálii. Počasí nemělo chybu a týdenní odklad se vyplatil. Ubytování v Rakousku: penzion zdarma u našeho kamaráda, pak na cestě do Itálie jedna noc v hotelu za 40 éček a 2 noci u jezera v kempu ve stanu za 9 éček. Zažili jsme dost adrenalínových situací (jízda v noci v Alpách, bouřku, kroupy, nekonečné stoupání a klesání, točky, levá, pravá) ale líbilo se. Celkem jsme za tu dobu najeli necelé 3 000 Km. Ačkoliv nikdo z nás neumí ani německy, ani italsky nebyl velký problém se nějak domluvit, Giovanyho mizerná angličtina sem tam něco zachránila, jinak pomohli ruce, nohy a pár slovíček německých.      ...více
MotoBabky 13.8. - 14.8.2011
Nevyvíjí se to dobře. Počasí má být špatné a spousta lidí odvolává rezervaci. Dopoledne počasí opravdu nic moc, většina dojíždí mokrá. Odpoledne se ale něco stalo a začalo být horké léto. Tentokráte je nejednalo jen o "chlastačku" ale ledasco jsme zažili i na vyjížďce. I když nás tentokráte nebylo tolik jako v minulých ročnících, bylo to spíše ku prospěchu, lépe jsme se pobavili. Přijeli i noví motorkáři a motorkářky a všichni byli spokojení. Rotunda byla lépe vybavena, plátno na promítání, plátno kolem rotundy aby nefoukalo a obsluha tradiční. Jídlo, pití vše v hojném počtu a se správnou partou lidí víc není potřeba.      ...více
Pekelné doly a VFR ! 17.9.2011
Dalo by se to také nazvat: TAK DLOUHO SE HLEDALI AŽ SE NAŠLI. Po delší době mělo dojít k setkání s Pavlem VFR, který se s vnučkou chystal do Pekelných Dolů. Vše dopadlo jako vždy jinak. VFR zabloudil, my ho hledali ale nenašli a to díky telefonním operátorům, kteří v pekelných dolech nefungují. Nakonec to přeci jenom dobře dopadlo. Přidali se k nám noví kamarádi Bobeš s Bobešovou, Mírokvět zrušil svou soukromou akci a jel taky radši s námi a také neplánovaně jsme se setkali v pekelnejch s Tridacem. Protože Kuky prodal Božce svou motku nemohl jet, ale přijel se alespoň podívat na start. Přemnlouvali jsme ho ať jede na "fichtlu", ale nechtěl. Počasí přálo a zažilo  se... trochu jsem pochroumal svého Stroma, ale Konis to spraví. Neděste se, žádná bouračka, to by se mě v životě nemohlo stát, Strom upad ze stojánku ! Toto se mi stane tak maximálně jednou za 10 let !     ...více