Moto akce 2009

4.4.2009

ZAHÁJENÍ SEZONY 2009

Konečně po dlouhé zimě vyrážíme na letošní první akci. Tradičně jako v loni vyrážíme do Rtyně v Podkrkonoší na akci pořádanou klubem Black Knights. Lepší počasí jsme si nemohli přát, ale účast z našeho klubu není moc valná. Někteří pravděpodobně ještě spí zimním spánkem, ale přeci jenom pár medvědů se probudilo. Ti co vyjeli, neprohloupili. Vyrazilo nás z Tanvaldu celkem 6. Výjezd byl v 8 hod. ráno do Rtyně, pak vyjížďka do Jílovic a přes Hradec Králové domů. Příjezd domů byl okolo půl páté a nejeto necelých 300 Km.

12.4.2009

VELIKONOCE 2009 a co se dělo

Sobota 11.4. výlet tanvaldských kaskadérek Božky a Jitky po okolí s návštěvou jednoho zavřeného pivovaru, který jsem ale vyfotil a budu posílat do soutěže.

Neděle 12.4. cesta do pekel, tentokráte bez Božky, která chytila nějakou virózu. Na poslední chvíli jsme se dali dohromady já, Konis a Fichťa, který dostal propustku a nějakou tu korunu na benzín. Maxi na nás počkal na cestě a jak vše probíhalo se dozvíte v popisu akce.

Popis akce      Foto z akce     Video1             Video2             Video3

18.4.2009

Šoupátka Hostiné 2009

Sobota 18.4. Vyjížďka na tradiční otevírání šoupátek do Hostiného se  zpočátku nevyvíjela dobře. Počasí na draka, mělo pršet a teplota okolo 11° C, ale nakonec to dopadlo dobře a dokonce jsme ani nezmokli.  Jelo nás 5 motorek, já s Božkou, Konis s Mončou a Fichťák bez Jany. Vyrazilo se brzy, neboť jsme se chystali ještě navštívit burzu v Tuháni. Všechno se stihlo a v Hostiném jsme se těšili na kamarády z Úpice a překvapilo nás, že se tam na rozdíl od loňska nikdo z nich neobjevil až na Tridace, který tam byl ale bez motorky. Co jsme všechno zažili na cestě se dozvíte v popisu akce.

25.4.2009

Kutná Hora Moto Jomax 2009

Zahájení sezony v Kutné Hoře, pořádané Moto Jomax KH. Nechtělo se mi do Prahy, tak jsem využil nabídku od Karyho a jel s ním do Kutné Hory. Celodenní výlet spojený s vyjížďkou v posázaví se opět vydařil, potkali nějaké známé i neznámé a počasí paráda. Jak probíhala cesta, kde jsme byli a co zažili v popisu akce. Udělali jsme i nějaké foto. Kary se snažil omezovat mé kouření na minimum, ale moc se mu to nedařilo. Členy MKT upozorňuji, že bloudění a ztráta orientace není pouze naše doména ! I takový zběhlý cestovatel Kary je na tom stejně jako my. Sdělil jsem mu, že ho tady taky pomluvím.

Muzeum ŠKODA Mladá Boleslav 2009

Nabitý víkend. V pátek výjezd s Herkulem a Romčou do Hrádku. Na sobotu zástupce Konis vymyslel trasu na vyjížďku tak, abychom se mohli konečně seznámit s naším novým kamarádem Pavlem VFR z Chomutova. Trasa: Mimoň sraz s Pavlem, na oběd do Starých Splavů, odsud na Bezděz na kafe. Poté do Mladé Boleslavi podívat se do muzea škodovky za 50,- Kč. Rozloučení s VFR a přes Sobotku, Turnov a Frýdštejn zpátky domů. Parádní počasí, správní lidé, bezva vyjížďka. No a v neděli jsme si tu samou trasu zopakovali ještě jednou s Konisem a Jirkou Koukalem. Více se opět dozvíte v popisu akce.

Popis akce      Foto z akce     Foto z muzea               Video1             Video2

2.5.2009

Do neznáma 2009

Sraz v 9 hod. a nikdo neví kam pojedeme. Já, Božka, soused Rudolf, kamarád Milan Bukovjan, Pavel se zeťákem, který tentokráte vzal s sebou svůj outěžek. Pak přijel ještě Pavlův brácha. V Ž.Brodě na nás čekal ještě Míra s baťůžkem a teprve tady začínáme řešit kam pojedem. Dohodla se trasa: Turnov, Sobotka, Dětenice s obědem a pak přes Jičín a Pecku domů. Cesta trvala od: 9 - 18 hod. Nebylo co řešit, počasí perfekt a parta taktéž. Za MKT jsme byli mi s Božkou a Míra, ostatní jsou přátelé a známí.

9.5.2009

17.5.2009

Do Poska na rybu 2009

Stejně jako vloni domlouváme výlet do Polska na pstruha. Měli jsme být původně 3 a bylo nás nakonec 8 motorek. Přijel dokonce i Tridac jako zástupce Úpických ! Božka tentokráte nejela, protože byla po opici. Účast: Tomáš se ženou, Míra s Květou, Konis s Mončou, Herkul s Romčou, Tridac, já, a Kuky. Co jsme všechno zažili je popsáno v popisu akce, stálo to za to !

31.5.2009

Českým Rájem aneb jak vyzrát na počasí

Byly zrušeny Motobabky, tak jsme si řekli, že v neděli alespoň někam vyrazíme. Počasí nic moc, ale pak se vydařilo. Naplánoval se Český Ráj, nic konkrétního a podle situace se budeme rozhodovat. Vyjelo nás 8 motorek a jednalo se, ostatně jako vždy, o parádní vyjížďku, která neměla chybu. Díky osvědčené partě se tentokráte zažilo více srandy než km v sedle. Ačkoliv jsme si mysleli, že to tu známe a nemůže nás nic překvapit, připadali jsme si někdy jako v cizí zemi, hlavně díky naším průvodcům Tomášovi a Mírovi.

Popis akce      Foto z akce     Video1             Video2             Video3

6.6.2009

Motodědci jaro 2009

Tradiční setkání motodědků v Kostelci nad Orlicí. Za MKT jsem byl pouze sám, protože počasí nebylo zrovna ideální a pochybuji, že by někdo jel. Původně jsem jel pouze na čumendu, ale pak jsem se rozhodl, že zůstanu protože se dostavilo dost známých a počasí se trochu umoudřilo. Místo spaní ve stanu jsem se ubytoval s ostatními v penzionu nedaleko. Účast byla oproti loňsku menší, hlavně kvůli počasí. Řekl bych, že setkání se vydařilo, tradiční řízky, prase a guláš byly takže nebylo co řešit.

14.6.2009

Ratibořice

Hlavně mi starší, jsme zjistili velké neznalosti našich mladších členů v oblasti dějin a kultury našeho národa a tak jsme tentokráte zvolili naučnou cestu za poznáním.  Božena Němcová: Babička. Po předchozích hláškách že psi se jmenovali: Sultán a Herkul, že Ratibořice jsou na Moravě (i když opravdu také jedny jsou) a jestli Viktorka utopila, nebo neutopila své dítě pod jezem, vypravili jsme se na místo činu ujasnit si, jak to doopravdy bylo. Abychom se tam v pořádku dostali, požádali jsme Úpický ať nás doprovodí a poskytnou nám fundované znalosti z jejich kraje. Jak vše dopadlo zjistíte v popisu akce.

4.7.2009

Hřensko

Pavel VFR dostal za úkol vymyslet trasu po severních čechách. Dohodlo se Hřensko, Sněžník a Komáří Výška. Sestavu tvořili: Já, Míra s Květou, Kuky, Tridac z Úpice, Kary z Liberce a Pavel VFR. Dopoledne počasí paráda a odpoledne Sodoma Gomora. Přesto to dopadlo dobře a alespoň tanvaldský dojeli v suchu. Záplavy v Děčíně a Ústí přišly až poté co jsme odjeli, takže teprve doma jsme zjišťovali ve zprávách co se tam dělo. Protože jsme jeli odpoledne v pláštěnkách, tak celou cestu nepršelo. Jediný kdo pláštěnku neměl byl VFR, který při cestě domů zmokl. Buďto jsme dešti ujeli, nebo to spadlo před námi, tak jsme dojeli suchý.

4.7.2009

Rakousko, Itálie, Slovinsko a Chorvatsko

Týdenní výlet do Alp a k moři. Kuky votravuje ať jedu taky a nakonec mě ukecal. Vůbec toho nelituji, protože vše dopadlo dobře a jízda na motorce v Alpách a Dolomitech je něco fantastickýho. Pepa, Kuky a já jsme si nelezli na nervy a užilo se i dost srandy. Cestovalo se podle navigace, akorát že Kuky ji měl novou a moc s ní neuměl. Stačila chvilka a zblbnul jsem ji tak, že nevěděla kde je. Ve vesmíru se potili všechny satelity aby nás našli. Velmi stručně je vše popsáno v reportáži. Další fotky budou

Popis akce      Foto z akce 1 díl         Foto z akce 2 díl         Foto z akce 3 díl

31.7.2009

Vranov

Původně soukromý rodinný výlet se změnil opět na akci MKT. Míra s Květou nás doprovodili a tak místo v sobotu, razíme už v pátek odpoledne. Za kulturou jsme navštívili Vranovský zámek, oddech zajišťovala pláž a další vyžití v restauracích. Stihli jsme tedy vše, co bylo předepsáno, akorát hlídání vnoučat odnesla Božka.

Vše dobře dopadlo, ke vší spokojenosti a tak to má být.

Komentáře k vyjížďkám:

ZDE

8.8.2009

Sejfy - příprava na MotoBabky

Jedeme se podívat na místo, kde budeme pořádat Motobabky. Retro Park Sejfy u Trutnova. Já, Božka, Konis, Monča, Herkul a Kuky. Samozřejmě, že se po cestě něco dělo, samozřejmě jsme opět zabloudili a jak vše probíhalo si můžete přečíst. Po návratu jsme se u Kukyho pěkně nadlábli a výlet skončil.

8.8.2009

Pekelný Doly a jejich akce

Ve Starých Splavech má probíhat akce pekelných dolů na kterou nás pozval Kary a taky s námi jel. Jako vždy děli se neuvěřitelné věci, které patří k našemu klubu. Strávili jsme pěkný den, perfektně se vykoupali ve vlastní šťávě, Konis zase lezl všem na nervy atd. Více se dozvíte v popisu akce.

Popis akce      Foto z akce     Foto Herkul     Foto Tridac     Video Tridac

22.8.2009

Moto Babky 2009

Tak napodruhé se motobabky vydařili. Účast nad očekávání, atmosféra paráda a prostředí nemělo chybu. První větší akce, kterou jsme pořádali pouze pro přátele se vyvedla a jak vše probíhalo se dozvíte zde.

CIAF Hradec Králové

Zase akční výjezd do Hradce Králové na leteckou show CIAF. Já Kuky a Herkul jsme zase zažili dobrodružství opět jsme bloudili a hledali v Hradci letiště, vložili jsme do cesty i motokrosovou vložku, kterou jsme přežili ve zdraví, ale Herkul měl na mále atd...

6.9.2009

Tvrz Hanička

13.9.2009 vyrážíme do Polska na rybu a objevíme se v Orlických horách na pevnosti Hanička. Božka, já, Kuky, Míra, Květa, Maxi, Pavel Mareš a Tridac. Najelo se přes 300 km, jsme o něco chytřejší, něco jsme viděli a jak je zvykem také zažili.

13.9.2009

31.10.2009

Ukončení sezóny 2009

31.10.2009 Úplně poslední výjezd v této sezóně, Konis Monča Giovany. Nejeto jen 60 km zima. Večerní posezení v hotelu Grand a ukončení akce za katrem v Desné na diskotéce. Co se dělo, jak vše probíhalo se můžete dočíst v popisu akce.